Tuesday, September 16, 2014

回転壽司

紐約也有一間回転壽司,去過一次就未再去過,又遠又冇質素,算吧。


我同一個好姊妹今個週末會同四個香港老友去澳門大聚會,我哋六個人相識幾十年,佢哋話好似M club咁喎,攪到我早兩三個星期快的睇番套劇,如果唔係就搭唔到咀架喇。


今晚同老友停一晚東京,食吓壽司,聽日就番香港,期待週末M club吃喝玩樂之旅。


有空姐朋友介紹,今晚嚟咗呢間回転壽司,平靚正正正啊!


24 comments:

  1. Replies
    1. 我都係第一次扮咋,味道真嘅一樣噃。

      Delete
  2. 好羨慕呀! 有班咁好嘅姊妹,何止M Club,直頭勁過溫拿千載不變嘅友誼啦!

    Enjoy every moment of your trip!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其中三個幼稚園已經識喇,好犀利架。
      Will do. Thank you so much.

      Delete
  3. 日本嘅回転壽司真係都唔差 :) 玩得開心D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲要唔駛睇價錢,直情正呀!
      多謝哂。

      Delete
  4. 套劇唔錯,每個人都有屬於自己的M club。
    澳門美食太誘人了,當心肥呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 女人俱樂部,現實都係咁呢。
      肥咗至算喇!

      Delete
  5. Replies
    1. 鬆一鬆,個個暫忘煩惱事,開心。

      Delete
  6. 唔講以為喺日本添~~
    唔明點解NEW YORK無迴轉壽司,又無打冷!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係日本呀,我哋喺Narita停一晚玩一日至番香港呀。
      講起我都鍾意打冷...

      Delete
  7. 原來你又旅行呀, 玩得開心D呀

    ReplyDelete
  8. 原來係日本,仲以為ny邊度有間咁正既sushi 嘻嘻

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. 啱啱落機返到屋企,開心嘅日子過得特别快。

      Delete