Wednesday, September 24, 2014

千葉

我哋只逗留日本一晚,唔去東京咁遠喇,留在千葉一日遊。


成日食日本嘢都係食魚生壽司,都唔知日本人嘅早餐係食乜嘢,呢朝早我哋喺酒店食自助早餐,睇吓佢啲食乜先。


從酒店行出去,經過一條好日本嘅路,行大概十五分鐘,就到達成田山新勝寺,呢度唔係鬧市,一路行都冇乜人,入到寺裏面,更覺寧靜,我哋兩個凡夫俗子,周圍行吓坐吓影吓相,短暫遠離麈世兩個鐘。


離開寺廟時走回頭路,好多店舖已經開門,我哋見到好幾間鰻魚店已經開始劏鰻魚,難得我同好朋友都鍾意食鳗魚,但當時才十一點,我哋又未肚餓,當日行程又唔容許我哋食晏時再番嚟呢度,真傷腦筋。最後决定叫一客淨鰻魚兩人分享,淺嘗了結此鳗魚一事。


鰻魚鮮,加埋冰凍麥茶,我在回味中。







26 comments:

  1. 我試過係架友屋企住過一晚Tatami再早餐,佢地都會食飯丶漬物之類,都有麵包咖啡茶
    鰻魚飯我都鐘意·

    ReplyDelete
    Replies
    1. 早餐好簡單,有飯但我真唔慣一早食飯,食咗麵同漬物。
      日式鰻魚飯好食,中式蒸蟮我都啱。

      Delete
  2. 即劏即燒鰻魚, 一定好好味.

    ReplyDelete
  3. 喝著涼茶,吃著豐富美味的鰻魚,很滿足啊!

    ReplyDelete
  4. 某D台灣酒店都有日本人早餐供應架, 我見大多係漬物, 飯同粥

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喎,台灣仲有唔少日本仔留低嘅習慣。

      Delete
  5. 我係日本酒店食過早餐,日式西式都有。
    鰻魚燒得好靚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我住呢間酒店好細間,早餐日式居多,西式得架啡同waffle。
      我唸呢間鰻魚店做得唔錯,一早都有幾多人嚟食。

      Delete
  6. Replies
    1. 我上次睇日劇可能係青春火花定柔道龍虎榜,咁耐唔記得哂喇。

      Delete
  7. 入到啲廟宇教堂真係心境都平靜好多。

    ReplyDelete
  8. 我都係鐘意早餐食麵包多D,還未接受一早食飯食餸

    ReplyDelete
    Replies
    1. 麵包都好,但我更鍾意粥粉麵,架啡唔少得。

      Delete
  9. 鰻魚很肥美。 日本好乾淨, 一點垃圾都見唔到。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 鰻魚正得暈。
      唔知日本人屋企係咪咁乾淨呢?

      Delete
  10. 地方、環境都比人感到寧靜優美,好C服呀!

    鰻魚我都啱喎,有機會一齊食丫!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小鎮有小鎮嘅風情,悠閒寫意。
      你嗰度有冇正鰻魚呀?有我嚟同你食。

      Delete
  11. 鰻魚好靚, 啲風景更靚,好想去下!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 去啦去啦,不過你去日本都幾遠喎,如果唔係,去個長週末都好吖。

      Delete
  12. Jackie Green:
    ~你就最好玩, 間唔中就見你係唔同國家食野!! 羨慕到我不得了!
    ~「一客淨鰻魚兩人分享」?? 比我就自己一個食晒!! 哈哈~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔算飛得多啦,我有啲同事個個禮拜都飛,有時早機去晚機返食個晏就返嚟。你鍾意飛,有冇考慮做空姐呀?
      我嗰食完個大早餐仲幾飽,但唔食又驚第日後悔,終於買一份兩份試吓。你而家俾我,我食兩份都得呀!^O^

      Delete
    2. Jackie Green:
      ~我原本一畢業就考空姐! 當年,仲係send 信去航空公司, 等回音嗰隻!! 但等極都無回音. 但第二行找我, 就做咗第二行!! 但中途, 見有空姐有walk in嘅 interview, 都有試, 試到second in, 之後, 無影無棕啦!! 原本, 早排搬黎溫哥華時, 要揾新工, 都有報空姐and 航空公司嘅工, 但又無聲氣. 所以, 做咗依家依份工! 雖然, 依份工, 好似全人類一聽到, 都話我份工,係好工, 但我做到好吃力!!

      Delete
    3. 空姐份工真係好多人申請,我公司請親人都幾萬人申請,真得人驚。不過如果有細路,成日飛咗去都幾麻煩。唔好為份工煩惱,又未必係做成世嘅,盡咗力就得喇。

      Delete