Tuesday, October 8, 2013

自欺欺人

我過兩日又去玩喇!聽見朋友話去首爾,咦,我未到過喎,可以受埋我玩嗎?可以喎。唸起韓國燒烤,我已經好想快D去喇!

去得韓國咁遠,梗係去埋香港睇老豆,雖然我在八月已經見過佢,但唸起又可以再見老豆,好開心呢!

我幾個以前在上海工作時認識的老朋友相約在上海聚首,嘩!不得了喇,我梗係嚟啦,發夢都夢見嘅大閘蟹是季節了,雖然我們都不會像年輕時食它七,八隻,不過舊友再聚,想起已興奮了。

今日煲咗個南瓜粟米粥,這兩日三餐都食佢,清清腸胃,因爲過多兩日,我又食不停了。爲了美食,我喺咪自欺欺人呢?

8 comments:

  1. 有得去玩, 食咗先啦! 我返香港都肥咗幾磅, 不過一返美國幾日時差瞓唔好食唔好又變番原來磅數.

    ReplyDelete
  2. 我成日都喺咁嘅心態,食咗先啦!我好爲食,唔會唔食嘅。

    ReplyDelete
  3. 真開心, 又可以回歸! 我都希望可以去SEOUL玩呀。

    ReplyDelete
  4. 返黎見到咁多親友,開心到飛起。

    ReplyDelete