Tuesday, October 15, 2013

在首爾玩咗幾日,好開心啊!返到嚟香港,原來今日係公衆假期,所有家人都回家一齊食飯,大哥一家剛從日本返來,帶來長脚蟹和毛蟹,家姐又買來大閘蟹,加埋其他餸菜,十幾廾人都食唔哂。

老父雖然講唔清楚,但佢睇見我哋咁開心,佢都好開心啊!

在首爾食咗兩次蟹餐,我睇怕今年食蟹嘅配額已經完成了,但而家才是十月份,蟹季剛開始,怎麽辦?唔可以多想嘞,這個週末還要去上海食大閘蟹呢。

那隻韓國醬油生蟹真令人回味,那蟹膏好似海胆咁鲜甜,大閘蟹雖然唔係好大隻,但那蟹膏一樣咁好味!


8 comments:

  1. 好多蟹呀。 我好少食唔係因為唔鍾意,而係我太懶。食蟹好似要花好多時間先食到少少肉。有人拆埋就好喇。

    ReplyDelete
  2. 咁你最啱食皇帝蟹嘞,大大隻,剩係隻蟹腳都成磅重,唔駛拆都好多肉架!

    ReplyDelete
  3. 雖然我鍾意食蟹, 但生蟹我未必會食. 我係少數鍾意食硬膏多啲嘅人.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋一行七人,除咗我食過生蟹,其他人都係第一次食。我軟硬膏都鍾意,有選擇困難。

      Delete
  4. 長腳蟹我在北海道也吃過. 一般

    ReplyDelete