Sunday, October 27, 2013

一蘭拉麵

講到要排幾個鐘頭去食一碗拉麵,等我都試吓先。

這間拉麵二十四小時營業,我哋朝早十點去,唸住如果要排隊就去第二度食,不出所料,熱潮巳過,唔駛排隊。入到去裏面,係一人一格咁坐,待應喺你前面個小氣窗同你落單,大家見唔到大家,麵到咗,仲落埋塊簾,等你專心食。

我好鍾意食麵。這拉麵固然好食,但成90蚊碗麵,得兩片薄一薄嘅义燒,我覺得雲吞麵,牛腩麵都一樣咁好食,我唔會再嚟呢度喇!!


6 comments:

  1. Replies
    1. 真係唔知點解間間拉麵店都賣咁貴。

      Delete
  2. 我今年返香港有路過, 有人排隊, 不過我一來食完飯, 二來我對拉麵一向興趣不大, 所以無諗住試.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不試無損失。唔知而家仲有冇人排隊呢?

      Delete
  3. 好似辯告解啲BOOTH咁。
    我放假先返香港,排吓都OK,如果返工我就唔際喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喎,睇落係幾似。
      你喺Manhattan返工,如果想食拉麵,可以去一風堂,不過仲貴。

      Delete