Wednesday, October 23, 2013

人參鷄湯

今次去首爾,一行七人,浩浩蕩蕩,人做好功課,除了吃喝購物,連汗蒸浴也去埋,行程比旅行團還要豐富。不過在首爾,言語不通好唔方便,我哋上咗的士,都俾司機叫番落車,又唔知乜嘢原因,試過三,四次都係咁,激死。

呢日中午去咗土俗村食人蔘鷄,好多人排隊,不過唔係等好耐。鷄裏面釀有糯米,湯裏面有人蔘,紅棗,味道不太濃烈。伴菜只有泡菜及蘿蔔,但這泡菜可是我食過咁多泡菜最好食嘅其中之一,加上一小杯人蔘酒,還有必點的海鮮葱餅,咁樣嘅午餐,真係要喺韓國至可以食到,我住呢度好多韓國餐廳,但就未曾食過呢餐嘅風味。



10 comments:

  1. 你呢個TRIP有無食郁郁吓嘅八爪魚?我唔敢食呀。
    我爸爸依家都喺首爾,去成 11 日不過係去畫畫。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有呀,下一篇俾你睇吓。其實我喺呢度都食過,喺睇到Jo姐姐寫過介紹嘅,我乜都鍾意試架。而家首爾天氣好正,銀杏樹好靚,你爸爸去画画最啱時間嘞。

      Delete
  2. Replies
    1. 約埋住係唔同地方嘅朋友一齊自由行,好開心啊!

      Delete
  3. Replies
    1. 我幾個朋友都不约而同推薦,都有好多本地人去。

      Delete
  4. 我都覺得韓國係唔可以自由行架,語言不通,交通基建又無其他遊客國咁方便,啲國民又無日本人對遊客咁幫忙,所以我成世女唯一一次跟團就係去韓國。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 本來我朋友個朋友係加籍土生韓裔人,点知佢去到都唔敢講韓文,我哋唯有跟旅遊書同用google map攪掂。

      Delete
    2. 噢, 唔敢講起碼都聽得明, 或者識睇路牌指示, 差好遠呢.

      Delete
    3. 係囉,好彩我哋唔係唸住靠佢,有朋友一早做哂research,又喺機場租咗wifi盒啫。

      Delete