Saturday, October 26, 2013

九龍城小曼谷

以前都去過九龍城街市食泰菜,今次跟咗網友Katie的介紹去路邊街美食,一入到去,令我呢個成日鍾意懷舊嘅人好興奮,有十年無去過曼谷喇,睇見D泰式美食,又想起以前嘞。

叫咗泰式奶茶,D泰式河粉好得意,一卷卷咁,唔係好大碗,正好,横掂我哋仲要去食豆腐花,不過就食唔落煎豆腐嘞。

一場嚟到,梗係週圍行吓,買咗好多泰式醬包,見到用膠袋装住D泰式鳳爪,又買番兩袋,仲買埋甜品,返屋企慢慢嘆。

8 comments:

  1. 九龍城最多食店,每次我返香港都會成日去。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 除了泰國菜,我下次想去創發食潮州菜,九龍城真係好多嘢食。

      Delete
  2. 我地頭呀!九龍城真係條條街都有驚喜。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 記唔記得獅子石道七記呀?我做細路仔時最恨去嘅鋪頭。

      Delete
    2. 依家七記成間BOUTIQUE咁, 唔似以前咁LU。

      Delete