Thursday, July 31, 2014

籃球夜

公司成日贊助好多籌款慈善活動,需要義工出席,呢日公司叫我唔駛返工,嚟呢個推廣乳房健康嘅女子籃球比賽活動。比賽喺曼克頓嘅Madison Square Garden,我又出城喇!
  
雖然女子籃球同男子籃球無得比較,但呢晚賽事都幾好睇,仲打到要加時。喺現場睇打波,好熱鬧,令人好投入架。一開場要唱國歌,呢晚唱國歌呢位係乳癌鬥士,掌聲如雷。

中場休息時,又係一輪表演,仲有送紀念品俾幾位乳癌鬥士,包括我呀!睇吓呢件有我個名嘅粉紅色球衣,好靚架,唔似有冇機會著呢?




23 comments:

  1. 依家越來越多人有意識關注呢樣嘢,但依然仲有d好瘀腐既思維因怕羞而唔做驗身.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有身邊朋友唔做檢查,唔知想點。

      Delete
  2. 粉紅色球衣著黎睇吓啦.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 通常都係送T恤毛巾咁,今次呢件有自已名,好特别。

      Delete
  4. 籃球睇現場,就算中學賽都好好睇架。

    件球衣幾靚喎,不過籃球衫通常大到條裙咁,著唔到出街。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我以前睇個仔打籃球,嗌到聲都沙埋,現場真係好好睇。
      呢件球衣粉紅得嚟好靚,會係我嘅家居便服:-)

      Delete
  5. 個活動真係好有意義,值得支持!!

    背向鏡頭嗰個係咪妳嚟架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望提醒到人人都要關注乳房健康啦。
      係呀,黑頭髮嗰個係我呀!

      Delete
  6. 這些生命鬥士很勇敢。
    乳房自我檢查很重要,還有藉助X光及超聲波,及早發現及早治療。

    ReplyDelete
  7. 打波個D球員是否都是抗癌勇士呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係,佢哋係職業球員,嗰晚打國家籃球賽,紐約對華盛頓。

      Delete
  8. Jackie green:
    ~我公司又係好鐘意贊助啲籌款慈善活動. 我依家仲要負責一個. 忙上加忙. 不過, 帶領到公司啲人捐款. 都幾有成功感.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大公司最多呢啲活動贊助。
      怪唔得知你咁忙,要負責一個呢啲活動好多嘢做架,記得要盡量放鬆呀。

      Delete