Saturday, July 12, 2014

出城記

唔喺曼克頓返工,就唔會時時出城。呢日約咗好朋友去博物館,有興趣睇Dan Graham嘅作品,展品喺天台,出到去一睇,就係咁啦。兩邊各一排樹葉圍牆,中間一面弧形玻璃,我哋兩個影吓相,努力搵呢件展品嘅藝術意義,得出結論係透過玻璃窗見到自已鬼魅地出現在樹葉中,另一個結論就係我哋唔識藝術。

玩完文化,我哋去玩奢華,喺The Pierre酒店吃下午茶,唔好以為我哋每樣一人一件呀,因為我朋友食到大半就飽咗,我又唔想嘥,咁又食埋佢嗰份,肥咗唔知好唔好怪佢呢?

朋友兒子今年入大學,我哋笑說以後可以多啲過呢種悠閒日子喇!

28 comments:

  1. 呢個藝術我真係唔識欣賞

    ReplyDelete
  2. 張有"鬼魅"feel嘅相相令我諗起disney個鬼屋ride會project隻鬼坐喺張櫈中間,哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你見唔見到我哋啲腳呀?有鬼屋feel啊!

      Delete
  3. 個"鬼魅雙嬌"自己屋企都玩到啦haha~~~
    咁大份三層架,食哂有難度-_-#

    ReplyDelete
    Replies
    1. 早知唔駛咁遠去睇啦。
      你咁講我有啲唔好意思,因為我食哂呀,連朋友食唔哂嗰啲都食埋,不過要澄清吓,啲嘢好細件架,張相影得大咋!!

      Delete
  4. Replies
    1. 本來揸車去唔係好遠,一個鐘頭啦,不過唔會揸車去,因為泊車好貴,又塞車。
      咁我就要揸車去地鐵站,又要轉車,攪好耐架。

      Delete
  5. 好識運用虛實影像鏡射,有驚喜呀!

    ReplyDelete
  6. 我平時係屋企都可以玩呢種藝術喎

    ReplyDelete
  7. 我平時都唔會出城架,泊車貴,又塞車,假日就無位泊。搭車又要左轉又轉。

    ReplyDelete
  8. 你就好啦, 有城出. 我地香港人日日困在城中, 已經出無可出.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁不如攞本圍城出嚟睇吓,睇吓有冇新啓示?

      Delete
  9. Replies
    1. 幾得意,好似印咗上啲樹葉上面咁。

      Delete
  10. 呢啲藝術我都唔識欣賞

    ReplyDelete
  11. 我睇完都無咩感覺真係無咩藝術細胞!

    ReplyDelete