Wednesday, July 2, 2014

Kiki餐廳

食唔成鼎泰豐,都要揾過第二間食晚飯架。坐幾個捷運站到誠品信義店,樓上有間Kiki,食川菜嘅,唔係好明個店名點嚟唧。

入到去餐廳,伙記話可以俾我哋一間獨立房,打開菜單見有套餐,有四人,六人,八人同埋十人,我哋話要一個六人,一個八人,但個伙記話唔好喎,要個十人餐得嘞。我哋呢日有十四人,仲有幾個十幾廾歲嘅大食仔添,不過伙記話得就得喇,最多唔夠再加。

最後我哋食到飽哂都唔駛加餸,當時無乜留意,但而家數吓有十幾碟餸菜,仲要好好味架,最正係嗰碟老皮嫩肉,滑滑嘅豆腐。喺台灣消費,可能仲平過大陸呀!

題外話:我哋坐捷運,走去服務台問方向,點知服務員好週到,又幫我哋出團體票,仲有八折,幾好服務呀!


口水雞
蒼蠅頭

紅燒肉
五更腸旺
豆醬鱈魚
老皮嫩肉
五香豬手
海鮮小炒
茄子煲
水煮牛肉
鹵蛋
芝麻蝦
苦瓜湯

23 comments:

  1. 我覺得普遍台灣人都好老實好友善.

    ReplyDelete
  2. 嘩!好正喎!最吸引我一定係五更腸旺呢D麻甩嘢啦!

    老皮嫩肉係炸豆腐定係臭豆腐呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係炸豆腐嚟架,好滑。
      最鍾意人多食呢啲内臟嘢,唔駛自已食得太多。

      Delete
  3. 係臺灣同上海,我都試過侍者提醒叫既餸足夠,反而香港d食肆叫得少會晚娘面口!
    蒼蠅頭,老皮嫩肉,水煮牛肉,芝麻蝦及鹵蛋,等我去試下^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 食嘢要睇伙記面色至無癮。
      你近近地可以隨時去食喎,我就遠咗少少,唔可以話想食就去。

      Delete
    2. 我book咗今晚7點,你記得黎喎!

      Delete
    3. 你明知我住得遠,有誠意嘅下次俾兩日時間我飛嚟呀吓。

      Delete
  4. 最重要, 佢地嘅服務態度一流, 成日都笑臉迎人, 呢D先令人欣賞

    ReplyDelete
  5. 我以為係 Little Twin Star 個 Kiki 添。

    ReplyDelete
  6. 你喺台灣食咁多餐,呢餐最啱我心水。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有辣有唔辣,樣樣餸都有,又多菜又有豆腐,我哋都好滿意呢餐。

      Delete
  7. 我喜歡老皮嫩肉,焦香又嫩的豆腐很正。
    大快朶頣一番是挺過癮的!!~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都喜歡老皮嫩肉,少食多嗞味。

      Delete
  8. Jackie green:
    ~去旅行無論食咩, 都係好開心!! 好享受!! 因為身處台灣, 感覺食咩都地道啲!! 睇相, 我就覺口水雞好吸引!!
    ~其實, kiki 係我由細到大屋企人or 親戚稱呼我嘅名!! 可能, 我去依間鋪頭食, 會問他們送隻蝶比我!! 哈哈~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢一餐個個都啱食,辣嘅我仲啱添。
      早知我幫你攞隻Kiki碟啦,Kiki!

      Delete