Wednesday, July 16, 2014

雪糕

今年夏天好似未點熱過,呢度就算點熱,都唔會好以香港咁熱。唸起細個喺香港住頂樓,好似蒸籠咁,都係得把風扇吹吓咋。


又唸起以前做工嘅地方,有同事為咗冷氣嘅温度高低鬧哂交,一個話太凍,一個話仲好熱,各不相讓。


大熱天時,有乜嘢好得過食番杯雪糕呢?呢隻雪糕好多時有特價,十蚊四盒,恨得我喺香港嘅屋企人牙癢癢。今次我又試新口味,海鹽雪糕鹹鹹哋,幾特别,不過我都係覺得椰子菠蘿食極唔厭。


24 comments:

  1. 我首選海鹽啦...古力海鹽仲正..菠蘿椰子都正...恨C我添啦.~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好難揀,隻隻都想食。唔好恨呀,肥C人架!

      Delete
  2. 十蚊四盒! 有無攪錯呀, 我呢邊貴到飛起呀! 隻海鹽焦糖我想試.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 全世界只有呢度咁平咋。隻海鹽焦糖好掂架,又咸又甜又凍又滑。

      Delete
  3. 十蚊四盒?? 仲要係H未牌, 恨死我呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呢個牌子至十蚊四盒,第二啲呢個價錢好大盒添呀!

      Delete
  4. 好平呀,邊度?不過我最中意都係綠茶雪糕 :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 喺Fairway買架,你嗰頭有冇呀?我都好鍾意綠茶,但今次搵唔到。

      Delete
    2. 無呀,得key food... 嗚嗚,無得食!

      Delete
  5. 嘩嘩嘩!起想食,香港冇呢D味架

    ReplyDelete
  6. 太平喇! 我度正價6歐. 特價都要4歐架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都無留意正價幾多錢,特價至買咋。

      Delete
  7. 簡直係抵到無朋友啦! 呢邊減價都要$5加幣一個呀! >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔知係咪全世界最平呢?唔怪得啲美國人食到咁嘅size啦!

      Delete
  8. 我會食salt cameral and pineapple coconut, 這些英國無!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋成日有新口味架,又平又正,肥C人啦!

      Delete
  9. BY就到,我都要入定貨!
    依家好似唔見咗COLDSTONE嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben and Jerry 都好味,我見到有特價就話你知。
      係喎,好似唔見哂啲Coldstone喎。

      Delete
  10. UK最平都要2.22鎊,你地真係好平啊!
    好食不過太甜了,Ben and Jerry 有冇甘甜?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 全世界揾唔到咁平喇!
      Ben and Jerry 仲甜喎。

      Delete
  11. 牛奶味混入少少海鹽味,甜甜咸咸的很好吃,一定不能錯過 :D

    ReplyDelete
  12. 我真係好少食雪糕,我喜歡咖啡味架

    ReplyDelete