Monday, September 30, 2013

Bobby's Burger Palace

朋友話要帶我去間好好食嘅 burger 餐廳,又講唔出個名,係咪 Five Guys 呀?唔係。係咪 Shake Shack 呀?又唔係。去到一睇,原來係Bobby Flay嘅漢堡皇宫。
我叫咗LA burger, 有牛油果同西洋菜,真係幾好食喎,最正嘅係個番薯薯條,加埋D有少少辣嘅醬料,好好味。好耐都未飲過沙史汽水嘞,樽裝零啥好味嘅。
餐廳嘅環境都唔錯,坐得好舒服,以後可以再幫襯。


8 comments:

  1. Replies
    1. 係幾厚架,我食一個就夠,你當當可能要食两個。呢間係快餐店咁架,梗係唔貴。個包$7.75, 薯條$3。

      Delete
  2. Hi, finally found your blog... hehehe, have so much problem with google + (IT idiot me).
    Love the fries... ahhh

    ReplyDelete
  3. 多謝你到訪。我都係乜都唔識,點樣將我嘅blog放喺我G+度,都唔識攪,難怪你揾唔到。大家繼續努力啊!

    ReplyDelete
  4. 佢有一個burger放薯片喺中間,下次試吓先。

    ReplyDelete
  5. 好大份呀,配搭又新鮮.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢嘅飽好多配搭都好特别,幾好味添。

      Delete