Tuesday, September 24, 2013

北京酸奶

有時逛超市見到有乜嘢新介紹都會睇吓,覺得吸引都會買,今次俾我見到北京酸奶,仲係美國製造,雖然價錢比一般乳酪貴好多,但未致於買唔起,一於買幾盒返嚟睇吓可唔可以揾到北京的味道及回憶。
第一次坐飛機是從廣州去北京,三十多年前的北京是怎樣的是可以想像,那是物質貧伐的年代。當我在街中見到有酸奶賣,覺得很新奇,一試之後更愛上它,後來好像係廣州再飲過,不過就不及在北京時的印象深刻。
今年初去了北京一趟,同朋友行街時見到有酸奶賣,我嘩一聲叫,好開心,當然想買番樽食,點知俾我朋友撥冷水話佢住喺北京,從來唔會喺街邊買嘢食,唔想揾自已較飛,俾佢咁講,我唯有聽話喇,唔通我想揾自已較飛咩?
今次喺美國食到北京酸奶,味道跟記憶中是一樣的,係咪好開心呢!


2 comments: