Thursday, September 26, 2013

吃喝玩樂以外

本來我只管吃喝玩樂,工作的事不甚上心,但有時與朋友吃飯,他們都對我工作上遇到的事很有興趣,等我喺呢度又即管寫吓。

某一天,雷電交加,航班不斷延誤或取消。有一隊强國人三十多人,航班取消咗,雞同鴨講,我嘅同事就叫我去招呼佢哋,我唔多願都要去喇,不過我話定比我D同事聽,等陣見到我大大聲,又或者好惡咁,千祈唔好嚇親,因爲强國同胞係咁樣溝通嘅。

我話俾强國人聽,我哋要第二日至有航班俾佢哋坐,不過佢哋行程好趕,第二日就趕唔切喇,因爲佢哋第二日又要坐飛機去第二度,佢哋問我可唔可以調另一架飛機嚟接佢哋喎,雷電交加,如果可調另一架機嚟就唔駛取消你本來嗰班喇!

不過佢哋仲算客氣,仲美女前,美女後咁叫我(我是中年婦人啊),我都盡咗力,做埋我工作範圍之外嘅嘢去幫佢哋,佢哋好似都好多謝我咁。好嘞,佢哋決定去第二個機場改搭另一班飛機,直接去本來佢哋第二日要嘅目的地。

咁樣呢佢哋要攞番之前托運咗嘅行李,機場當時亂過亂世人,我幾經辛苦至揾到人摷到D行李,不過就揾唔到其中五件。而佢哋又要趕去另一個機場,我都好明白D行李差幾件係好麻煩,呢個時候,有一個人就情緒失控喇,一手攞起我掛喺心口嘅証件,睇我乜嘢名,話要投訴我,我就話俾佢聽,你要投訴可以,但唔可以惦我,我即刻同你叫警察,佢D同胞就勸開佢,又同我道歉。唉我預料嘅場面始終都係發生咗,我真係好怕D强國人一堆人嘈嘈閉架,今次夾我喺中間添,嬲爆:-(

6 comments:

  1. 心表同情!YouTube 見過佢地打機場職員,發難,掟嘢。阿green好嘢,咁都保持陣腳。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好在我喺呢度做工,唔係喺香港,一有乜唔妥,我哋會叫警察架。

      Delete
  2. 强國人平時都大大聲,聽到我都覺得煩.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 平時都大大聲,有D事就更加大大大聲,真係失禮人。

      Delete
  3. Replies
    1. 希望佢哋早日學識文明和尊重喇!

      Delete