Sunday, April 27, 2014

星星熱

唔知點解我冇追劇集嘅習慣,記憶中以前睇過他來自江湖,亦睇過趙薇做小燕子嗰套,唔記得個名添,最近睇嘅都已經係幾年前嘅溏心風暴。二十年前仲有好多戲睇,差不多每晚放工都租隻鐳射碟返屋企睇戲,唔知香港而家仲有冇人拍戲嘅呢?

最近韓劇流行,乜都星星一番,攪到我心思思想睇添。

有朋友喺温哥華嚟玩,同佢去食飯,當然唔敢食中國餐,怕失禮嘛。揀咗去KTown 食韓國餐,我自已都好耐冇出城喇,好多餐廳都改哂,多咗好多韓式Cafe。

呢晚有燒烤拼盤,海鮮餅,人參雞湯,晚餐後去cafe飲番杯架啡,渡過一個星星晚上。

29 comments:

  1. 咁你追左星未呢^^睇完怕會食返餐炸雞啤酒啦..
    韓食既海鮮餅/蔥餅/泡菜餅, 必食.仲有幾廿碟既前菜,先係我既主菜^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 未開始追星呀。呢度都有好多韓國炸雞店,不過好貴,仲未食過。
      我都最鍾意啲前菜,有啲餐廳有時整啲特别嘢,幾正,仲有我呢度可以食完再叫佢攞多啲添。

      Delete
    2. 前菜係可以任添架, 尤其係泡菜, 食到你夠..
      我依家睇緊最新既Hotel King...就係好耐前大話妹果男女主角再合作既..都幾好.

      Delete
  2. 我唔太鍾意韓劇,成日喊既!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 唔止個餐牌,好多韓國餐廳都有講中文嘅亞珠媽架。

      Delete
  4. 我對韓劇真係怕怕, 如果唔知, 真係以為韓國係世界上最多人患癌既國家

    ReplyDelete
  5. 喺歐洲咁多古老宏偉聖堂,目不暇給。

    ReplyDelete
  6. 我的有朋友來英國玩,我真係唔敢帶佢地食中國餐 (亞洲餐),我地果D更加失禮呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 英國仲難攪,無乜選擇仲要貴添。

      Delete
  7. 條街名叫Korea Way, 好型仔呀!
    我鍾意食殘廢餐,點餐時要求廚房燒埋先上枱,因為怕成身BBQ"除"!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 成條街都係韓國舖,好似去咗首爾咁。
      咁嘥呀你,喺面前燒燒吓至好玩嘛。

      Delete
  8. Jackie Green:
    ~韓國移民越來越多, 十幾年前, 都唔覺外國有咁多韓國人. 係依十幾年真係多咗韓國人移居. 所以, 韓國食舖係外國都多咗好多!! 碗人參雞湯, 好似幾足料!!
    ~有朋自遠方黎, 你帶朋友去邊度玩, 都會喜歡. 係真架!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 廾幾年前去洛杉機,至知道咁多韓國人住喺美國,我呢邊都唔少韓國人架。
      人参雞湯,雞裏面釀咗糯米,幾好味。

      Delete
  9. 韓劇劇本好,演員都是俊男美女,懂得演戲,是很吸引的。
    但我現在少煲韓劇,因為一開始看就停不了,非常打亂生活節奏,不開伙、叫外賣、亂吃零食,太墮落了 (T__T)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唸起追劇灘喺張梳化度個樣就係你所講嘅一樣,耐唔耐咁都幾好噃 :-D

      Delete
  10. 我都已經好耐無追劇, 根本無時間, 有時間都用嚟瞓覺好過, 年紀大咗唔捱得夜呀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你囝囝咁細,仲有排忙,真係有時間休息吓好過。

      Delete
  11. Replies
    1. 仲未呀,唸緊好唔好去gym或者番工食晏時睇。

      Delete
  12. 我冇乜興趣同時間追劇。乜而家響美國食唐餐都會失禮架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋想搵間企理啲中餐廳都無架,除非係鬼佬fusion咁啦,請人食飯梗係想去間坐得舒服啲嘅,尤其朋友喺温哥華嚟,佢哋啲唐餐水準好高,我哋啲冇得比架。

      Delete
  13. 我依家晚晚都睇,有時睇綜藝,有時煲劇。依家韓劇基本上無哂患絕症勁喊嗰啲題材架喇,十年前或者有。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 綜藝都有架?都好噃,唔駛煲劇咁困身。

      Delete
  14. 我睇哂啦...追左一排,哈哈,而家無野睇,好失落

    ReplyDelete