Wednesday, April 23, 2014

遲來的櫻花

上個月去温哥華見到週圍都係櫻花,唸起幾年前我都去過Brooklyn Botanical Garden,嗰度都好多櫻花,仲有鬱金香,心想今年要再去遊公園賞花。

噚日約咗好朋友準備一日遊,上公園網站睇吓櫻花陣勢先,原來櫻花得好少開咗咋,我哋決定唔去喇,唔想咁遠去到混吉。

一心唸住賞櫻花,我哋就近近地去咗Flushing一個公園,雖然唔係好多花,但都算還咗賞花呢個心願。今年天氣持續凍,就嚟五月喇,好多花仲未開呀。

22 comments:

  1. 都相當唔少啦,起碼可以以一片花海形容, 志在見到又可以同友人消磨時間, 賞完花有冇又去醫下肚咁呀^^

    ReplyDelete
  2. 我無得去,老公有花粉症,睇下你個d 當去左,哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有花粉症好痛苦,你老公有冇食藥呀?

      Delete
  3. 我喺街睇咋。好彩阿GREEN你影比我睇JEK。
    我覺得去BROOKLYN BOTANICAL GARDEN好貴,等爸爸嚟咗再同佢去。

    ReplyDelete
    Replies
    1. BBG星期二免費入場,你幾時開始放產假呀?有冇時間陪吓爸爸媽咪去玩吓?

      Delete
  4. Jackie Green:
    ~你個邊冬天比往年凍咗啲嗎 , 而家都開到櫻花, 都ok 啦!! 我覺都算多.
    ~遲啲再去睇一次, 依啲花, 睇多次, 都好開心!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲係幾凍呀,粉紅色嗰啲仲未開哂,等多幾日可以再去睇過,一片花海,百看不厭。

      Delete
  5. 唉! 我最近成日都唱"遲來的春天"。。。都唔知會唔會唱下唱下變咗"不來的季節" XD

    ReplyDelete