Monday, April 21, 2014

紐西蘭青口

又係朋友聚餐時間,每家煮一樣餸,大家都輕鬆。呢晚我煮咗青口,喺超市有本地新鮮青口,仲好平添,但啲肉好細粒,我終於買咗紐西蘭急凍青口,鍾意佢大隻多肉,平時我用白酒煮,今次改用韓國米酒,加埋洋葱,蒜頭,蕃茄,翠玉瓜,芫茜,一樣好味,四磅都清哂。

朋友們整咗茄汁蝦西蘭花,baby back rib 同埋 lasagnas。呢度係咁喇,好多時又中又西就係一餐。

呢隻啤酒啲後生仔話好喎,我呢晚唔駛揸車,有得飲就得嘞。


24 comments:

  1. 我都係用紐西蘭這牌子青口呀,但係多數煮辣椒,韓國酒未試過,看來好好味呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 未試過煮辣椒添,下次又試吓至得。

      Delete
  2. 下次我都要買呢隻牌子嚟煮先.

    ReplyDelete
  3. 好煮意呢,等我都跟先!

    ReplyDelete
  4. 最好就係每人帶一餸, 輕鬆又可以品嚐各家風味...香港都有呢類青口買...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 尤其我啲朋友來自唔同地方,可以食到唔同風味嘅家庭菜。

      Delete
  5. Replies
    1. 蕃茄翠玉瓜都煮溶哂,試吓喇。

      Delete
  6. 喺中國超級市場買嗰啲好污糟,又唔知邊度嚟, 你呢啲靚好多!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 喺HMart有本地嘅,未煮都咁細隻,煮好更加細添,睇起又係幾污糟。

      Delete
  7. Jackie Green:
    ~pot luck 就最方便, 一人一樣, 又可以大埋頭食, 又傾下計, 我都鐘意依個idea
    ~我覺青口, 點煮都好味道. 哈哈~~ 我試過無用酒煮, 求其用雞湯煮, 都好味道
    ~你煮咗4 磅, 好多呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一人煮一兩樣,唔駛做死一個,個個都可以傾吓偈,幾好架。
      你講得啱,青口真係點煮都好食,我記得我第一次煮,用白酒蒜頭芫茜,簡直驚為天人,我仲以為自已煮得叻,原來係點煮都咁好食。

      Delete
  8. 又中又西...都唔係好中啫.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 茄汁蝦炒西蘭花,算係中式卦。

      Delete
  9. 我地都係用呢隻青口喎。用來煮麵好甜架(要連殼)。

    ReplyDelete
  10. 好!我打算學日本仔帶條寫咗"加油"嘅白布喺頭,磨拳擦掌學妳整青口先!一於死跟! XD

    ReplyDelete
  11. 蒜頭洋葱米酒蕃茄煮真係幾好味,配意粉最正。

    ReplyDelete