Saturday, November 8, 2014

白胡蘿蔔

有人送我呢幾條自家種似人蔘嘅胡蘿蔔,我未見過,覺得好得意,用佢整個韓式牛肋骨。呢個蘿蔔食起嚟似紅蘿蔔,唔甜,有少少苦。


22 comments:

  1. 唔甜,有少少苦⋯⋯可能朋友攞錯咗人蔘比妳喎,哈哈! XD

    個樣好似ET手指呀!

    ReplyDelete
  2. 呢個叫Parsnips, 歐洲防風.炖肉/雞湯, 好有益, 防癌,心臟病,補鎂鉀, 降血壓, 等等.

    ReplyDelete
  3. 有無 recipe 呀?我想學煮呀

    ReplyDelete
  4. 很少看到如此形狀的小蘿蔔,我以為是發育不良!

    ReplyDelete
  5. 有少少苦,會唔會係人參近親....哈哈

    ReplyDelete
  6. 人參白蘿蔔, 形容得好好呀。

    ReplyDelete
  7. 吓,妳唔講真係唔知係蘿蔔,味道有少少苦?咪似人參囉

    ReplyDelete
  8. 係咪parsnip嚟架? parsnip我只會用嚟焗, 試過炆唔好食, 係有些少苦.

    ReplyDelete
  9. Green:
    ~啲白蘿蔔會唔會係bb 白蘿蔔, 所以, 幼啲, 有啲似人蔘
    ~我鐘意你抆個煲韓式牛肋骨, 好好送飯呀!!
    ~就聖誕, 多唔多pot luck party 呀?? 整依個韓式牛肋骨, 應該幾多人鐘意食.

    ReplyDelete
  10. 咁耐唔寫blog又無留言,希望你一切安好。

    ReplyDelete
  11. 多謝你問候,因家事煩擾,一排無寫,唔寫開就無寫。
    如果你嚟探契女,同你去食韓式醬油蟹吖。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 契女要返香港喇,要我下次返香港先見到。

      祝你新年快樂,一家上下都順利和諧。

      Delete
  12. Jackie , 好返d未呀 ? 人生不如意事時常八九, 但點都要去面對, 時間可以沖淡一切,收拾心情, 重回blog界啦, 我地都等緊你架 ! cheers up !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你的問候和鼓勵。睇嚟要長期作戰,只能學習慢慢習慣,Thank you again.

      Delete
  13. Carrot 依家有好多colour, 白色是其中, 重有紅, 黃, 紫, 橙, 白.........:)

    ReplyDelete
  14. How are you Jackie ? Miss you and hope everything goes well .

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am fine here, thank you MD. Miss you too.
      Singapore is on my list next year, will let you know.
      God bless!

      Delete
  15. 我係you tube 開咗channel . 支持下

    https://m.youtube.com/watch?v=AQXhToEOI6g

    ReplyDelete